6097590500 |
Sumem Talents (III) |
2017-2018 |
Formació interna de centre. Secundària en general |
|
|
|
4/11/2017 - 9/5/2018 (30 hores) de 15:45h a 18:15h |
|
INS Samuel Gili i Gaya |
|
c. Ton Sirera, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Aquesta iniciativa pretén sobretot donar visibilitat de forma conscient al treball realitzat a les aules en les competències educatives amb una orientació pedagògica i metodològica que representi una mena de transformació que situï a l’Institut Samuel Gili i Gaya en el context de les grans transformacions actuals.
Treball transversal de 1r a 4t d'ESO on es desenvolupa el projecte "SmartGili", utilitzat com a estímul per treballar els continguts del currículum de les diferents matèries i avaluar les competències bàsiques.
|
| |
Objectius |
1. Continuar perfeccionant les destreses de l’educació inclusiva
2. Crear estratègies de coordinació per dur a terme el projecte d’educació inclusiva
3. Planificació d’activitats per realitzar a l’aula
4. Desenvolupar estratègies d’avaluació
|
| |
Continguts |
1. Fase d'autodiagnosi: concreció dels objectius, detecció de les necessitats, donar resposta a la situació que volem plantejar.
2. Fase de planificació: crear grups de treball per cursos per tal de concretar metodologies, procediments i rúbriques d'avaluació.
3. Fase de construcció i experimentació: a partir d'un incentiu ens plantegem passar de l'aprenentatge invisible a l'aprenentatge concret enllaçant amb els dominis cognitius STEAM.
4. Fase d'avaluació: Anàlisi del Projecte en relació a l'objectiu que garanteix la seva idoneïtat i desenvolupament. Crear rúbriques que permetin validar els diferents objectius amb les diferents competències bàsiques del currículum.
|
| |
Formador/a |
Consol Orden, Iolanda Dolcet, Marina Castellà
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció i aprofitament en termes d’aprenentatge de les persones assistents i de l'equip directiu.
- Elaboració i realització d’activitats orientades a l’aplicació a l’aula.
- Transferència immediata a la pràctica docent.
- Aplicació a l’aula de les propostes relacionades amb els continguts de l’activitat i les línies de treball a seguir.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i amb la transferència immediata.
- Valoració del centre + informe de seguiment del SE + vistiplau de l’inspector/a.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat del centre
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
04/11/2017 |
1545 |
1815 |
Sessió 2 |
dimecres |
25/10/2017 |
1545 |
1815 |
Sessió 3 |
dimecres |
22/11/2017 |
1545 |
1815 |
Sessió 4 |
dimecres |
17/01/2018 |
1545 |
1815 |
Sessió 5 |
dimecres |
14/02/2018 |
1545 |
1815 |
Sessió 6 |
dimecres |
07/03/2018 |
1545 |
1815 |
Sessió 7 |
dimecres |
04/04/2018 |
1545 |
1815 |
Sessió 8 |
dimecres |
09/05/2018 |
1545 |
1815 |
|
| |